Saturday, September 10, 2005

Treasure Hunt

Hari ni sabtu, pagi tadi aku bangun gak pagi, hantar awek aku pi opis dia, actually dia bukan la untuk pergi kerja, tapi dia masuk treasure hunt, bernas tu. Semangat je pergi, padahal lusa dah konvo, hehe, takpe lah, dia slalu ngadu kat aku presure gila jadi programmer yang hehari kene push suh buat kerja dan gaji dapat kecik gila walaupun dia ada degree. Aku paham situasi dia tu, so aku pun kasi la dia pi enjoy tu, treasure hunt tu akan berakhir kat P.D. Ada satu soalan dia tanya aku masa treasure hunt tu, time tu dia kat area Putrajaya, "Eric Chia dan Kasita Gadam pernah berada di sini", haaa, ape jawapan dia? hehehe. Aku dapat la gak jawab. :P. Team dia dapat no7 dari 35 team yg masuk, terel ke team dia tu atau banyak lagi team tak dapat jawab? hehehe. Kalau tak aku nak join, ade satu team akak tu (dah kawin), ajak awek aku ngan aku join team dia, kira aku tido kat P.D ngan husband akak tu la. Tapi aku keje lak time tu (hari ni le).



Tadi petang, dalam pukul 3, aku gerak pi nilai naik komuter, nak pi amik keta iswara + hantar abah pi KLIA, abah nak pi Kuching, Sarawak. Mak dah pergi sana dulu. Mak naik MAS sebab JPNS yang bayar, abah lak naik Air Asia sebab terlambat booking, hehe, tapi bilik hotel sama la. :P. Masa aku dalam komuter tu, terserempak lak ngan Adik (Adik Shahrul, Firdaus, aku panggil dia adik). Bleh la, borak citer lama kejap. Teringat aku kisah lama, hahaha, lawak2.

Kelmarin semalam, Wakee mai KL, hehe, aku bawak dia pi tido rumah kat Bukit Jalil, actually, dia nak pi interview kat SPA Putrajaya. Esoknye tu aku pun follow dia pi Putrajaya, lepak2 sana kejap, jumpa member baru interview sana gak, nama dia Zul, hehe, kalau dia dapat keje yang dia interview tu, cable besar woo! :P, siap pi lepak rumah Zul tu kejap, kepala otak besh gak la, hehe.

Hari ni mai opis awal, sebabnye, Hazim ajak aku main pingpong, huhuhuh, lama gila tak main pingpong, bukan hebat mana pun, tapi boleh la takat pukul2. Hehe, dah konpem, aku kalah, tapi 3 set tu, hehe, takpe zim, lain kali kita main lagi, haha. Buku yang aku pesan haritu, dah pun sampai, besh2, buku mengenai pengurusan kewangan, hehe, tajuknye? ade la, hehe, segan aku bagitau.

Alhamdulillah, dalam bulan ni, harapnya ada la rezeki aku masuk, dah 2 org bagitau peluang rezeki ni. InsyaAllah, rezeki tu ada kat mana2.