Monday, September 05, 2005

Kemas

Habis settle bilik aku kat rumah ni aku kemas, akhirnya! haha, setelah berbulan2 tak kemas, actually, mana ada masa nak kemas bilik aku kat rumah seremban ni. Balik pun sekali sekala, balik tu pun kejap je, tapi kali ni, walaupun balik kejap, aku kena gak kemas bilik, sebab mak lang aku akan guna pakai bilik aku sebagai tempat diorg sefamily tido nanti, so malula kalau tak kemas, kepejadah bilik tu cam stor je, malu malu seh! hehe. Cadar dan sarung bantal pun habis aku basuh. Komik komik yang terlalu banyak macam kat kedai majalah mamak tu aku dah susun balik. Resit resit dan tiket wayang yang dah lama gila pun dah kene buang. Aman sikit tengok bilik ni, hehe.

Kejap lagi nak balik ke KL semula, esok aku kerja malam pulak. Petang ni terus pi amik awek aku balik dari office dia, lama dah tak jumpa dia, hehe, (actually takde la lama mana). Minggu depan aku kene balik seremban lagi. So jadi jarang balik nak jumpa. Actually sebelum ni pun, aku jumpa awek aku sebab aku hantar dia pi balik kerja, sebab aku banyak cuti, so aku bleh la tolong hantar dia. Tak jadi masalah pun kat aku pasal tu, keta pun dah tukar keta kecik, so minyak tak makan la sangat.

12hb ni awek aku konvo kat UITM, akhirnya dapat gak dia degree. Aku kena bawak mak ngan kakak dia sekali pergi S.A, memula aku fikir nak tukar keta besar sikit, tapi bila fikir balik, leceh la tuka tuka keta ni. Lagi pun kejap je nak pakainye. Malas la pulak aku. Nanti nak kumpul duit untuk tukar absober kancil aku, alang alang tukar, biar amik yang bagus punya absober, apm ke, kayaba ke, monroe ke, kimex ke,pejadah lagi la.