Sunday, September 04, 2005

Hometown

As you all know from my previous post, i`m back to my home town at seremban last night after work. I drive my kancil from office to seremban. It takes 1 hour journey. My speed limit is only 90km/h - 120km/h. If i drive iswara, maybe it takes 45 minutes or less. Sampai je rumah, makan nasi terus, lapar gila, actually aku tak lunch pun tengahari tu. Pagi tadi pergi kelas kat Oum, pukul 8 pagi, segar jugak la mata time tu, subject pukul 8 tu ialah Implementasi Pangkalan Data (CBDB3203) oleh En. Azmi. Ok la dia ajar, lagipun tadi yang dia ajar ialah basic SQL, select * from table bla bla. Pukul 10.15 pulak subject Struktur Data (CBDS2103) oleh Cik Norra, aiseh, tak berapa nak best la pulak, ngantuk gila aku dalam kelas ni, dia ajar siap nak pasang projector + guna laptop bagai, gaya pun ada sikit berlagak la, aiseh, boring2. Tapi takpe lah. Next kelas ialah 18hb, tapi time tu, kelas En. Azmi ditunda pulak ke 25hb, nampaknya bulan ni, banyak kali aku kena balik seremban. Kene amik cuti la pulak 15hb. sebab alang2 ada kenduri kat rumah aku (mak lang aku buat kenduri kat rumah aku, bukan aku kawin tau!).

Tadi lepas kelas, aku pergi check absober kancil aku, nampaknya minyak dah leaking la, org tu kata, absober dah tak main. Hurmm, nak tuka rm300+ la pulak, mahal nak mampus, so aku tangguh la dulu, nanti la ada duit baru tuka, mintak2 takde la problem yang besar2 jadi. Lepas tu, pi gunting rambut, akhirnya rambut aku dah pendek balik, huu! ringannya kepala, hehe. Baru besh skit nak berfikir. Along pun balik seremban tadi, kejap je dia balik, aku pulak nak balik kl esok. 11hb ni aku nak try tukar dengan sesiapa yang boleh tukar la ngan aku sebab pagi 12hb aku ada hal, nak kena hantar awek aku + mak dia + akak dia pi konvo dia kat uitm. Kul 7.30pg dah kena ada kat sana, kalau aku kerja malam (balik pagi), mana nak sempat pergi sana. Heharap la boleh tukar. :) Aku ingat nak tukar iswara kejap la, nanti 15hb balik seremban lagi, tukar balik kancil. Besar sikit keretanya nak bawak orang.

Blog aku ni ramai la pulak komen tulisan kecil sangat. Ok lah, ni aku dah besarkan 12px, resolution pc korang tinggi2, tu pasal la nampak tulisan ni kecik2 je. Hehe. Tulisan dekat msjbox pun aku dah besarkan sikit. So, enjoy your reading.