Sunday, September 25, 2005

Seremban

Yesterday, i`m back to my home town at seremban. Sebab ada kelas ganti En. Azmi(OUM). Minggu lepas batal. So semalam, time aku on the way kat highway Seremban - KL. Depan perhentian rehat seremban, ada dalam 6-7 buah kereta eksiden. Perghh. Maybe sebab hujan, jalan licin, semua brek mengejut. Anyway, takde kot yang parah, sebab just langgar depan ngan belakang je.

Pagi tadi kelas, ok la, kelas En. Azmi ni best skit, tak boring. Lagi pun simple dia ajar. Masuk kelas pun terlambat sikit, sebab kelas tak jumpa. Haha, nasib baik jumpa gak. So, takde la ketinggalan sangat. Kejap je Bab 4 dan 5 habis. Buat kuiz pun senang je.

Tadi lepas kelas, aku saja-saja round dekat Seremban 2, saja nak tengok Jusco baru. Aku pun parking kereta, dan masuk dalam Jusco tu, banyak kedai tengah renovate lagi. Sekali aku terfikir, eh, betul ke Jusco ni dah open? haha, sekali, Akan Dibuka la, bukan Kini Dibuka. Haha, malu gak la :P. Anyway, bagus ada Jusco kat Seremban ni. Dah lama tak ada pasaraya besar kat Seremban ni, last dulu, Giant Senawang la. Starbucks Coffee pun ada, hehe, boleh la kalau nak lepak2 skali skala kat sana. :P

Okeh, kejap lagi nak kemas-kemas barang, nak balik KL balik, esok kerja! Oh ye, aku dah booking DVD citer Las Vegas Season 2 kat Najib, dia ada kat Indonesia sekarang, dia kata, DVD9 murah gila, dalam rm2, gila murah!, hehe, cantek!