Sunday, September 04, 2005

Duit

Hari-hari aku sekarang dalam bulan ni memang suffer sangat, banyak sangat budjet aku kene buat baru/ubah. Ni sebab perubahan pembayaran elaun punya pasal la ni, semua budjet aku lari. Sedih la aku. Macam zaman kejatuhan mata wang je. Bila fikir balik, kenapa la diorang ni buat macam ni? Aku ade buat salah ke? Ape salah aku? Hurm, ntah la, bulan ni saja, banyak gila hal yang berkaitan dengan duit. Kelas duk tunda2, kene balik seremban banyak kali (pakai duit), awek aku pulak konvo (pakai duit), HITB nye tshirt (erkk! pakai duit gak ni), minyak keta (duit), tol (duit), makan (duit), hutang keliling dunia (duit), bla bla (duit) yada yada (duit), dem!

Wth is going on to me! where all my money gone?! dem! Memang betul ape orang cakap, ada duit semua jadi, takde duit semua tak jadi. Aku bukanla kering habis, cuma duit tu betul2 cukup makan sampai hujung bulan, memang aku tak boleh nak buat apa dah dengan baki yang tinggal tu kecuali benda2 yang asas, minyak keta + makan. Sedih sangat! Ape la nak jadi ngan aku ni!

Anda memerlukan pekerja secara part time/freelance yang boleh bekerja secara time fleksible? (waktu yang boleh adjust) dalam bidang networking, buat cabling sekali pun, setup linux server, install cms, install forum, yada yada pasal komputer atau jaga CC sekalipun, sila contact aku di alamat ni akram2k[at]jangan-spam.gmail.com, terima kasih daun keladi.