Wednesday, October 12, 2005

Jakarta v5.0

Flight aku maybe sabtu pagi minggu depan, Abond yang cakap la. I just follow what ever boss says :). Nevermind, janji balik beraya di Malaysia. Huu, rindunye nak makan ayam (ceh! makanan gak aku ingat dulu!). Baru seminggu lebih je sini, hehe.

Semalam berbuka puasa kat Restoran Penang, makanan Malaysia! Ada Majlis berbuka puasa Malaysian Club of Jakarta, well, aku join je, ikut boss. Memula macam malas nak pi sebab kena bayar, tapi, fikir balik, join je la. Bayar tu nanti la kemudian bayar kat Abond :). Makanan banyak gak, ada popiah goreng, kuew tiaw goreng, mee rebus, roti canai, nasik lemak bla bla. Huhu, sendat perut aku!

Dato` Zainal Abidin, duta malaysia pun ada. Club ni ramai chinese. Ada satu tu borak ngan aku, dia Manager bangunan kat situ, perghh, kompem kaya gila. Orang malaysia, dah 15 tahun duk sana. Hehe. Kalau ada bisnes nak kasi best gak :P.

Assignment aku dah 80% siap, dem! ada lagi sikit nak kene buat. 16/10 ni nak kene submit dah via email. Sebab kelas aku tak dapat nak pergi. Anyway, aku dah inform awal2 kat lecturer aku tu. Hopefully, malam ni boleh siap. Amin!

Ada sesiapa dalam ni yang anda tak puas hati? rasa nak pukul orang time puasa2 ni tapi tak boleh, meh lepas geram kat bawah ni.

Seronok gak pukul bush tu! haha.