Saturday, December 22, 2007

Sayonara KSA!

Yey! Today is the day! Kejap lagi pada pukul 0300p.m (KSA), aku akan bergerak menuju King Abdul Aziz, Jeddah International Airport. Aku akan pulang ke tanah air tercinta. Akhirnya! Hehe. My flight will be on 2120p.m (KSA) dan dijangka arrive di KLIA pada pukul 1050a.m (MY) the next day. I hope it will be a nice trip for me and i hope there's nothing problem raise. Tak sabar rasanya. My wife will be at KLIA waiting for me tomorrow and we will going back to Seremban first. I left my car at Seremban, so i will take my car back to KL later. Yahoo, sukanya! Sayonara Saudi Arabia. I will come back someday, to perform my hajj and umrah for sure, hopefully not for work related, insyaAllah. Pray for my safety.



Today, 22nd December, Pak Uda aku akan bertunang. InsyaAllah kalau x de aral, dah settle dah pertunangan dia di kampung, hopefully. Semua family aku ada kat kampung sekarang ni. Punya la susah nak carikan pasangan untuk Pak Uda aku ni. Alhamdulillah, jumpa juga. Semoga pertunangan Pak Uda dan bakal Mak Uda aku ni berkekalan bahagia sehingga ke jinjang pelamin dan juga ke anak cucu, amin.

:)