Thursday, April 26, 2007

CBOS&Training

Pagi tadi exam OS, aku balik Seremban semalam lepas kerja. Mak ngan Abah takde, diorang pergi IAB di Genting. So aku sorang kat Seremban. Well, my exam was a disaster! Warghh! Banyak gak hentam kromo apabila menjawab soalan exam tu, duh! Banyak sangat perkara aku tak dapat nak cover. Hopefully lulus la. Isk! Malas nak fikir dah. Semester Mei aku dah apply tangguh semester.

Petang pergi JPJ, now my new ride is officially under my name. Huu. Lepas JPJ, balik KL. Malam attend training provide by Ayoi, i came a lil' bit late and the training was already started. Managed to catch a bit knowledge. I heard that today Kopitiam session got a serious problem, isk, cuak gak la dengar, hopefully time aku nanti tak ada banyak masalah, arghh, kene banyak buat research ni. Duh!

p/s: Bos, jangan la tanya macam2 nanti ek. Hohoho.

:P