Saturday, March 03, 2007

Exzosted!

Huu! This morning, i wake up at 9.30am, duh! Pastu aku teringat, oh, hari ni ada futsal tournament between team KSS (Kelab Sukan dan Sosial) company aku. Duh, dalam email kata start 8.30am, sekarang dah 9.30am. Nak pergi ke tak? Well, aku sms Wynn cakap malas nak pergi. Tapi dia kata, game tak start lagi dan dia kata, "datang je la". Huu!

Lastly, aku decide untuk pergi gak la tengok2. Mandi cepat2, pastu main redah cari futsal court tu. Jumpa gak. Dan team aku dah main satu game. Seri 1-1. Aku pun duk melangok la tengok diorang main. Aku tak yah datang pun x pe sebenarnya. Semua team aku bleh main dah. So aku jadi pasukan pom-pom je la. Dapat main dalam 5 minit je kot satu game tu, pastu aku pancit gila, so aku keluar, tak masuk2 dah. Hahaha. Best tak?

Lastly team aku menang. Hmm, See, aku tak yah datang pun x pe, attendance tu je aku nak sebenarnya. Kesian gak kat team mate aku yang lain, ada yang tak dapat main sebab player yang main tu dah konker abis. Main jenis nak menang, tak boleh buat apa la, walaupun CSO, hehe. Takpe, biar lah korang main. Dah menang pun. Tahniah2.

Kepancitan aku tu tahap agak kritikal, menunjukkan betapa tak fit nye la aku. Aku lupa bawa inhealer, so that tak berani nak main lama. Teringat arwah ex bos aku dulu meninggal sakit jatung masa nak main futsal. Hmm. Walaupun aku main kejap, tapi masih rasa penat la, serius shit aku tak fit, dem! Huhu.

Argh, esok jogging!