Wednesday, March 21, 2007

Baik Berpanjangan 3

Petang tadi, aku dah settlekan tunggakan bil maintainance apartment aku sebanyak Rm640+ yang dah lama tertunggak sejak aku masuk rumah tu since oktober 2006. Settle dah x de utang kat rumah, ade chance dapat parking satu lagi hoho. Lepas tu pi basuh kereta yang aku rasa dah 3 bulan+ kot x basuh2, wahaha, lepas tu petang hujang, kwang3.

Hari ni pi office, ada surat aku atas meja asst. bos, hurm. Aku bukak, skali yey! Surat pasal Salary Adjustment, bukan Salary Increment! Kwang3! Baru aku tau mana datang duit dalam account aku haritu (rujuk sini). Dalam surat tu kata, salary adjustment tu effective on 1st October 2006 tapi surat sampai 1st March 2007, pelik2. So duit tu sebenarnye tunggakan gaji aku sebelum ni, hehe. Anyway, syukur Alhamdulillah. Ada gak perubahan akhirnya. Rezeki. Hehe. Baru ada semangat sikit nak keje.

p/s : Aku rasa mesti jadi isu ni bila aku post pasal mende ni. Kita tengok nanti.

:P