Sunday, December 31, 2006

AidilAdha & 2007


Ohh, Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua Muslimin dan Muslimat seluruh dunia. Aku baru je balik dari kampung. Sembahyang raya kat Masjid Kg. Majau seperti raya2 sebelum ni. Tahun 2007 ni tak tau lah kat mana pulak aku sembahyang raya. Hmm. Banyak gambar aku snap, hasil dari try and error aku. Nanti aku upload kat fotopages.

Gate kat rumah dah siap. First time rumah ni pakai gate auto, so sumer orang macam kagum gila. Hohoho. Bagus la, dah sampai masanya pakai gate macam tu kot, x de la aku jadi mangsa kene bukak gate. Hehe. Hari ni aku amik AL, malas nak pergi kerja abiskan sisa sisa AL aku yang tak habis pun sebenarnya. Tahun depan nak kena simpan cuti. Dah ada plan.

Lagi beberapa jam, kita akan melangkah arus masa, masuk ke tahun baru 2007. Alhamdulillah, aku masih bernafas. Tahun 2006 memang banyak kenangan. Yep, tak aku nafikan memang banyak kenangan. Tahun 2007 pun bakal mencoret (chewah) satu lagi sejarah dalam hidup aku. Ada beberapa perkataan baru dalam kamus hidup aku nanti. Hehe. Semoga tahun 2006 menjadikan pengajaran kepada segala kesilapan yang telah kita lakukan dan tahun 2007 akan menjadi tahun yang lebih baik, Amin.

Kepada semua orang, Selamat tahun baru 2007, selamat tinggal tahun 2006.

:)