Friday, December 08, 2006

Exam, PTPTN & Gate

Yebedabeduuu! Akhirnya, final exam aku dah HABIS! wahahahahahaha, "seronoknya saya!~". Heh, tapi tak tau la ape result nanti, aku memang study tak serius je. Harapnye lulus la. Tengok carrymark dah cemerlang. Huu! Malas nak pk.

Oh, oleh kerana aku exam, aku amik cuti panjang, hehe. Seminggu gak la. ye la, cuti Exam amik 3 hari, so dapat 4 hari tambahan (offday), huhu. Seronok2!

PTPTN hantar surat kat aku peringatan pertama, yang peliknya, pinjaman masa aku Diploma dulu kat MCC Kuantan. Masalahnya, aku tak pinjam pun dengan PTPTN, aku pinjam dengan MARA, pastu duk mintak duit plak, budus betul. Terdesak sangat ke nak duit? Haha. Aku bayar la hutang, tapi aku bayar kat MARA la sebab MARA yang kasi aku pinjam. Ntahape la. Anyway, aku dah fax surat menyatakan aku tak bersalah. Hehe.

Oh, gate rumah kat seremban ni dah jadi baru. Mak ngan Abah keluar peruntukan renovate pagar, gate auto + pondok garage. Hehe, sebelum masuk new year, insyaAllah siap, huu, rumah baru la nampaknye, erm pagar je baru.