Friday, December 15, 2006

Cabaran!

Arghh! Tahun depan adalah satu tahun yang sangat mencabar bagi aku rasanya. Sebabnya? Ermm, cabaran dari segi life, kewangan, tanggungjawab, career? huu! Bab kewangan, tol akan naik pada tahun depan. Tol Kesas yang aku lalu hari2 tu nak balik rumah, nampaknya naik rm0.70. Wahh! rm1.50 + rm0.70 = rm2.20. Gilos! Nampaknya tahun depan aku tak boleh dengan gembira lalu kat smarttag lagi la nampaknya. Kene lalu depan TPM gak la nak lari tol. Tak bestnye. Tahun depan pun tatau lagi kenaikan gaji berapa. Ada ke? Hmm, memang mencabar. Minyak pun tahun depan pasti akan berlaku kenaikan gak, sebabnya tahun ni tak naik lepas naik rm0.30 haritu. Argh! Memang presure!

Anyway, department aku sekarang memang busy dengan certification yang nak apply sekarang iaitu ISMS. Huu! Busy gila2 nak kene study itu ini. Anyway bagi aku, job scope yang aku nak kene study tu ialah norm job aku seharian, so tak risau sangat kot? Cuma nak kene betul2 boleh jawab la. New project manager in the house! Hihi. Welcome to Kak Nasreen. My future cousin? Hihi.

Ohh, to all new SA and SSA, welcome aboard! to HQ.

:)