Thursday, November 30, 2006

Gold Card & Astro

Huh, hari ni aku nak update la, perkara yang aku pakat dengan Ayoi hari tu dah success. Hehe. Ada la perkaranya. Kui! Pastu pagi tadi, aku saja merajinkan diri nak bukak postbox kat apartment aku, ada satu surat. Rupanya surat dari Citibank. Huu. Dia up status kad hutang aku menjadi Emas. Huu! Tinggi gak dia up kan credit limit aku, duh! Aku accept la gak sebab nak privileges dan emergency case. Harap aku tak buat hutang lagi banyak2! Isk!



Aku nak up balik satu posting aku yang dulu iaitu di sini. Posting tentang barang yang aku nak ada dalam rumah aku sekarang ni. So aku listkan balik lah ek.

1. Peti ais
2. Mesin basuh fully auto
3. Set bilik tidur
4. Sofa 3 Seater
5. TV 29" + Entertainment rack
6. Meja makan
7. Astro
8. Streamyx
9. Etc etc.

Hehe, yang Bold tu, actually hari ni aku register dan terus pasang tadi. Besh la, dia cucuk kat dinding sebab dish dia centralize dah atas atap apartment tu. Rasa macam cable tv kat indon tu plak, kui! Cuma decoder still kena pakai la. Dish dia kasi tapi tak guna la. Senang nak pindah nanti angkut je. Mana la tau, akan datang aku beli teres ke, condo ke, bungalow ke, kwang3! In your dream! Haha!

Oh, tentang exam aku haritu, duh! Ape la aku jawab agaknye ye, harap2 tak fail dah la, kui! Memang aku main blasah je tulis jawapan, haha! Duh!

:P