Tuesday, November 21, 2006

Holiday!

Ho ho holiday! Yeah, i apply for 3 days annual leave and i got 7 days holiday. Jangan jeles. Kerana itu dah memang rutin kerja dan cuti aku, nak buat macamanakan? Sape suruh tak nak apply kerja macam aku dulukan? Hehe. Well, holiday pun tak brape nak holiday la. Banyak rileks kat rumah je. 1st day cuti, kerana mak aku buat open house kat rumah Seremban, tolong2 mak. Lepas tu apply lagi 2 hari cuti, ada perkara nak kena settlekan. Fitness First dah siri ke 5 dengan personal trainer aku iaitu En. Wan. Aku recommend dia kalau korang nak apply personal trainer kat Fitness First Menara Maxis tu.

Tadi petang, Mak dan Abah datang rumah. Abah tolong pasang langsir kat rumah tu. Akhirnya, rumah aku dah ada langsir, kui! Aku suka la langsir rumah tu, matching dengan lampu. Hehe. Macam Casa Impian la plak. Satu je lagi tak ada, sofa. Budjet tak ada lagi la. Hehe. Takpe, pelan pelan kayuh. Orait!

:)