Monday, November 06, 2006

Malas

Huu, lama tak update. Malas la. Haha. Banyak benda yang berlaku dalam hidup aku kebelakangan ni, tapi aku malas nak cerita, bleh tak? hehe, tanya korang sumer buat ape, dah hidup aku, suka hati aku la nak cerita ke tak, hehe. Alhamdulillah, cek saham dah dapat haritu, dah clear pun dah sehari je flood. Walaupun tak banyak mana dapat, tapi sape nak bagi duit free2 je kan. Tak boleh nak joli sekarang, kene menyimpan dah.

Rumah aku? Hmm, tak ada apa yang menarik, sama je macam sebelum raya, cuma aku dah beli penyedut hampagas (skima tak?) hehe. Habuk banyak la, aku tak bertukang pun habuk banyak, nak menyapu confirm aku malas punya, terpaksa la beli. Plan aku dengan Ayoi insyaAllah jadi. Aku nak kene urus banyak benda sekarang ni. Agak busy la terutama bulan depan. Final exam oum aku pun dah dekat, haram tak study lagi, duh.

Hmm, ok lah tu kot? Tak ada mood nak tulis blog lagi la, tunggu lah 2-3 hari lagi ke kalau ada perkara menarik, aku start aktif blogging balik. Oh ye, jumaat ni ada rumah terbuka company aku, aku kene tarik jadi komuniti plak, jaga tetamu. Huhu, dah la kerja siang time tu, si Wan ni main suka hati je tarik aku. Tengok la nanti macamana.