Thursday, April 06, 2006

Murni`s Interview

Petang tadi, aku hantar Murni nak survey tempat interview dia besok kat Kota Damansara, dia ambil EL hari ni sebab pakcik dia meninggal. Hari hujan lebat gila. Masa on the way kat seputih, ada eksiden betul2 sebelah kereta aku, kancil langgar vios, pastu motor kat belakang kancil tu tergolek. Isk2, tu la, hujan2 lebat pun nak bawak laju2 ke? Aku rasa tak la teruk kot, nasib baik.

Well, cerita pasal tempat interview Murni, nama company US tapi office kat kawasan perumahan je kat Kota Damansara tu. Fikir2 balik, aku cakap kat Murni, tak yah lah pergi esok, stay dulu kat Bernas tu. Kalau dapat interview dari company yang confirm betul2 stabil + ok, baru pergi interview lagi. So, esok dia x jadi pergi interview. Lagipun kalau dapat situ, jauh la nak pergi kerja. Walaubagaimanapun, i will support her walau ape pun bidang/kerjaya/kehidupan yang nak dia lakukan. Bab2 yang aku fikir tak bagus tu takde la nak support.

Lagi satu benda magic berlaku hari ni kat Citibank aku, haha, besh2.

:P