Tuesday, April 25, 2006

2 Things

Hari ni (24/04), aku cuti lagi, tapi pagi tadi, aku pergi office, well, pergi naik komuter, malas nak drive, nasib baik office sekarang dah dekat dengan komuter, boleh pergi balik je dari seremban. Aku pergi sebab ada 2 benda nak buat.

1. Tukar transponder baru untuk parking access, kalau lambat nanti takut tak dapat pulak, HR kata benda tu limited.

2. Hantar borang travel kepada Haniza, so takat ni, insyaAllah 05/05 ni aku akan fly ke Jakarta semula, kerja 72/7 nampaknya kat sana. Balik pulak, maybe aku dapat balik sekali flight dengan Abang (Halizain), cuma seat la kot lain2. Hehe.

CBOP 3203

Huu, memandangkan sekarang dah masuk 25/04, so, petang nanti, pukul 2.30 a.m, aku ada exam lagi, last paper iaitu CBOP3203 (Pengaturcaraan Berorientasikan Objek) = Java, huhu, dem! Tatau la camne esok, harap lulus lah, well, as usual, wish me luck!

p/s : Study beb study!