Monday, April 03, 2006

Bonus?

Alhamdulillah, akhirnya! Boleh la. Janji ada, daripada takde langsung. Kene pergi kasi kucing2 Murni la nampaknya dan belanja family aku + family Murni makan satey kot? Kene repair ICE kereta dan service kereta. Ada balance nanti aku masukkan dalam ASB lah.

:|

"Out of the darkness and into the sun,
But I won't forget all the ones that I love,
I'll take a risk, take a chance, make a change,
And break away ..."


Yeah, i will take a risk and chance!

Abang Ipin

Semalam time aku tengah nak tunggu nasi paprik aku siap bungkus kat cafe tepi swimming pool apartment aku, aku jumpa Abang Ipin (ex bos) Gw Intech (opis lama aku kat ipoh) kat situ, dia pergi rumah adik ipar dia sebab wife dia (Kak G) ada dinner kat KL. Hehe, tak sangka pulak boleh jumpa kat situ. Gw skang makin masyuk la, dapat project baru kat N.S, hehe tahniah la.

:)