Monday, September 29, 2008

Long Update

It's been a long time since my last post. Hmm. I'm too busy getting ill. Aku ada demam, selsema, batuk2 sampai satu bandar dengar, sakit tekak, pening2 kepala, x larat nak jalan. Kelmarin wifey x tahan sangat ajak aku pi HUKM, dan diorang ambil darah = takut ada denggi sebab simptom dah ada sikit2. Alhamdulillah, result dia negative. So doktor arab-dah-pandai-cakap-melayu tu cakap aku kena pneumonia + infection kat tekak ke atau lung (aku x baper nak dgr time ni sebab slanga dia). Dia pun bagila berdozen2 ubat untuk aku makan berterusan selama 7 hari. So hari ni, aku dah rasa sihat sikit untuk bergerak ape sumer. Alhamdulillah.

Cuma, Adam maybe dah terkena jangkitan dari batuk aku. Hmm, aiseh sorry baby. Baby ni senang je kene jangkitan. Aku x leh nak dekat2 sgt ngan dia (mana boleh!). Lepas tu exzeme makin jadi2 pulak + ada kesan kene gigit ngan semut pulak, sebab semut naik atas katil. Maybe manis susu kot. Semut memang banyak sekarang, maybe sebab luar panas, semua semut masuk rumah, hmm. Harap baby ok la x lama lg, nak raya ni.

Banyak juga aku nak update, tapi macam malas + x larat demam tu terus kensel. Wifi dah on sumer tapi sampai nak tido x on2 pun laptop ni nak update. Huu. Untuk raya, dah dapat bonus raya RM1K, dah abis dah kena pow. Claim pun kene pow gak, huu! Tinggal gaji je ni. Hmm. Tengah pk camne nak buat bila nak gerak ni. Huhu. Nanti la try nego camne. Agak2 hari ni ada orang tak kat office ek? Hmm.

Update Ramadhan? berbuka kat mana? Tak yah la aku duplicate cerita, nak baca korang pi blog wifey. Dia dah cerita semua kat sana, ok. Lusa nak raya, rumah cam x kemas ape pun lagi, huuuu, cam malas plak, tapi rumah ni x banyak mana barang, so kemas2 skit2 settle. X de la sepah sangat pun aku tgk, ok jek. Ok lah.

SELAMAT MENYAMBUT EID FITRI KEPADA SEMUA UMAT ISLAM, MAAF ZAHIR DAN BATIN.

:D