Tuesday, September 19, 2006

New House (part 2)

Huu, hari ni, akhirnya, elektrik dah on balik kat rumah tu. Abah aku dah pi tukar nama elektrik. Baru semangat sikit nak pindah barang. Maybe esok tengahari/petang aku angkut baju2/barang2 aku dari rumah akak aku ke rumah tu. Huu. Cuma sliding door/tingkap2 x de langsir lagi la, cam open gila. Haha. Nasib baik dia tingkat tak rendah, tak tinggi dan tak mengadap rumah orang, so x la ralat sangat. Kabinet untuk dapur gas dah sampai tadi, aku beli kat Jalan Klang Lama, dekat je ngan rumah aku kalau ikut jalan baru. RM299, ok la. Pelan2 kayuh.

Lepas ni, ape item aku nak beli dulu ek? Post yang lepas aku cakap nak masuk Astro dengan Streamyx. Masalahnya TV takde lagi, line telefon pun takde lagi. So, tak penting sangat kot. Maybe lepas ni aku nak kene beli :

1. Peti ais
2. Mesin basuh fully auto
3. Set bilik tidur
4. Sofa 3 Seater
5. TV 29" + Entertainment rack
6. Meja makan
7. Astro
8. Streamyx
9. Etc etc.

Tengok lah camne. Aku rasa kena ambil masa lama lagi untuk completekan beli semua item yang aku listkan tu. Tengok keadaan kewangan aku macamana. :(

Oh ye, esok aku nak pi Hack in The Box (HITB) kat Westin KL kot. Tahun ni ada ticket free, tapi 5 ketul je. Takde offer pun kat members. Well, takpe lah. Lepak kat luar pun ok.

:P