Saturday, September 16, 2006

New House (part 1)

Hehe, hari ni aku kerja pagi. Tapi aku mai lambat sikit kat opis. Sebabnya, abah datang Bukit Jalil. Hari ni basuh rumah baru dan pasang lampu, yahoo! Keh keh keh! So, rumah dah basuh, lampu dah pasang. Tinggal grill je lagi. Abah kata, grill tu mau makan sebulan gak la nak pasang. Tukang buat grill nak kene design dulu grill tu, pastu nak kene mintak kebenaran management apartment tu dulu bla bla. However, aku boleh masuk dah rumah. Hehe.


For security reason, this is not the actual picture of my apartment. :)

Mai opis lewat, pi lunch dulu dengan Abang, Nik dan Bob. Nik belanja makan, hehe. Dia dah jadi orang kaya sekarang, sebab tadi dia fly pi Jakarta untuk sebulan lebih. Hehe. Thanks Nik sebab belanja makan. Ko balik nanti bleh belanja kitorang lagi, muahaha. Mai opis dalam kul 2 lebih. Haha. Actually, aku dah inform Bos aku dan Asst. Bos aku pasal aku mai lambat hari ni.

Mai2 opis je, dalam kul 3, power level aku off. Sebab building management nak buat maintainance pulak. Dengar kata sampai pukul 5.30, sekarang ni dah nak 5.30 dah. Tak tau lah dah ok ke belum. Terpaksa aku merempat kat level bawah sementara. Pinjam laptop sape ntah ni, hehe.

Malam ni lepas keje, aku nak gerak balik Seremban. Esok ada kelas daa. Siap kuiz lagi, duh. Ape pun x baca lagi, gamble je lah. Hari nak hujan lak tu, ish3. Maybe esok lepas kelas, aku nak usha2 kat Jusco, usha mesin basuh fully auto, peti ais dan TV 29"?. Hehehe. Kalau ada duit lebih, aku beli 3 item tu dulu. Tu je yang penting dulu. Peti ais penting untuk Ramadhan nanti. Mesin basuh pun penting sebab aku jenis malas nak basuh baju. Kwang3!

Next item, maybe astro dan streamyx? Kui!

:P