Friday, January 20, 2006

Pindah!

Hui, semua orang busy mengemas, kecuali bebudak department aku je rileks, haha. Actually, semua busy mengemas barang sebab nak pindah office dah. Bebudak department aku rileks je sebab kitorang mana ada barang personnal belongings kat sini. Hehe.

Well, semalam ada Majlis Bacaan Yassin dan Sembahyang Hajat. Aku tak datang. Bukan sebab aku tak nak datang, tapi, aku tak tau pun ada majlis tu. Diorang bagitau, dalam email pada hari rabu haritu. Aku tak kerja haritu dan kat rumah takde internet, pastu takde orang inform aku pasal majlis tu. Tu pasal aku tak tau. Kalau aku tau, confirm aku pergi. Well, buat masa ni, aku memang berharap la kat kengkawan, tolong inform aku incase ada benda2 macam ni supaya aku uptodate. Aku rasa nak register Jaring Wireless lah, boleh bawak kat mana2 modem tu.

Kemungkinan, department aku adalah department yang last sekali akan pindah. Yes, kami akan duduk kat office ni lagi. Maybe sampai 25hb kot.

Semoga office baru nanti lebih bagus dari office sekarang ni. Dengar citer macam hotel 5 star.

:P