Wednesday, January 25, 2006

Goodbye Embassy!

Mungkin, ini adalah post terakhir aku dekat office lama ni. Walaupun aku agak baru kat company ni, setahun baru, tapi, selama setahun ni aku dapat banyak timba pengalaman baru, banyak persahabatan baru, banyak ilmu yang berharga aku dapat kat sini. Sekurang2nya aku dapat rasa setahun di sini, dan sedikit pengalaman ni la yang akan aku kenang, chewaahh, poyo la pulak ayat, hehe.

Esok, hari last packing stuff e.g PC, Server etc. Tadi petang dah pi testing server, well actually, it should be work by just doing plug & play with internet connection. Memang dasyat gak la interior design office baru, kalau tingkat 8 tu, maybe 5 star hotel, tapi tingkat 9, aku rasa tu tahap 3 star je, cuma bab security dah power. Well, view mengadap KLCC, cun! Tu je lah yang boleh aku citer.

Good Bye Embassy, i will miss you!



Credit this picture goes to Kimi.

:)