Friday, January 27, 2006

B.B.Q @ MBC

Yes, it`s B.B.Q at embassy for the last time. Staff haluan kiri office aku buat B.B.Q kat embassy sempena Kak Linda resignation. All the best Kak Linda. Maybe, campur sekali last buat kat embassy sebab mulai esok, SOC pun dah start bertugas kat Naluri. Makan banyak sangat, tugas aku, Bob, Najib, Abang dan Hafiz ialah beli titbitz, mineral water, and ice. Success! Kenyang sungguh rasanya. Pastu, sempat aku register as a member of PRD.



Credit goes to Wan Azhar.

:P

Petang tadi, dah angkat server pindah ke Naluri, mover dah takda, so, angkut naik 4x4 semey. System ada problem sikit dengan mysql data, so aku dah copy folder /var/lib/mysql terus dan export ke server mysql baru. Kerja simple je, nape la nak kata macam susah sangat. Yang susahnye, aku yang kena ulang alik MBC - Naluri. Huhu, well, nevermind. Besok malam, aku dah start kerja kat Naluri, view cun gak, hehe.

:)