Saturday, January 28, 2006

Blogging @ New Office

Ini adalah first post yang aku buat kat office baru aku kat Menara Naluri. Setakat ini, connection internet laju je aku rasa, maybe sebab sini area dekat dengan KLCC/bangunan office lain, so line laju. Agaknye la :P. View malam pun lawa je, rasa macam duduk kat hotel la pulak, haha.

Result exam OUM semester September aku dah keluar, Alhamdulillah, walaupun tak hebat mana result, tapi aku bersyukur kerana semua subject lepas. Aku nak habiskan cepat degree aku ni, aku nak dapatkan gaji level degree. Tahniah Akram! Berusahalah!



Lepas ni aku target nak ambil cert la pulak, tapi tak tau cert apa nak ambil, RCHE susah la, macam tak layak je lagi, LPIC boleh kot? maybe cert berkaitan dengan security kot, macam OPST ke,


takpun ThinkSecure OSSA ke,


(recognize ke cert ni?).

Angan2 je tu :P, yang aku pasti, semua cert ni, kalau tak pergi kelas training + tak baca nota = confirm susah nak lulus.

Sorang lagi member aku confirm naik pangkat jadi consultant, tahniah.

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1427 to all my Muslim friends and Tahun Baru Cina to all my Chinese friends.

:)