Wednesday, December 07, 2005

Training Part 2

First of all, congratulation to my girlfriend because she got confirm for working at Bernas and her salary going to be increase. :)

Hari ni kerja siang, i do another slide for 2nd training for Linux Hardening on 12/12 - 15/12. So dah siap! Test install apache2 dalam RHEL 4 yang minimal installation serta test install modsecurity sekali, success! Segala binary untuk apache aku dah simpan dalam satu folder untuk student aku download nanti.

11/12 ngan 12/12 ni sepatutnya kerja malam, aku nak tukar siang sebab 12/12 aku kena mengajar training, Bob cuti, so terpaksa tukar dengan Ban, tak kisah la kena kerja sampai malam, janji aku tak kerja direct sambung shift dengan training. So, dia kata boleh tukar, Alhamdulillah, good!

Sekarang ni, aku tengah kira2, boleh tak buat loan half dulu ke untuk beli rumah, aku tengah duk fikir la ni. Harap-harap tak ada masalah. Aku pun boleh buat loan lepas aku 1 year kerja sini. So, 17/1 baru aku 1 year! Hehe. Just sabar.

Tonight, diorang semua pergi main bowling, aku tak dapat nak join. 09/12 tu pula ada futsal, tak dapat join gak sebab aku ada exam. 12/12 tu pulak ada tengok movie free, Narnia, CSO belanja, tak dapat pergi gak sebab kerja. Dem! Semua aku tak dapat nak join! Aku nak join! Gaya macam banyak kerja je kan? Busy manjang! Dem!

:(