Friday, December 16, 2005

Copycat? WTF!

Dem! Masuk hari ni, dah 2 orang yang member aku jumpa telah meniru sebijik sejibon blog aku ni (besh sangat ke blog aku ni? haha). Masa aku pakai blog lama, ada gak orang tiru. Adeh. Yang aku kelakar sangat2 tu, nak tiru style ke, takpe la gak, ni siap ngan posting, link, todolist semua dia amik dari blog aku. Hahahaha.

Kok ye pun bang takde idea, jangan la tiru sebijik2 pastu edit2 mana patut, kantoi busuk je. Isk isk, aku tak kisah pun kalau korang baru nak belajar buat blog ke, tapi, kalau tengok posting, links, gambar2 tu sebijik aku punya, jangan la ambik gak. Buat la identiti sendiri. Takpun, inform kat aku dulu yang ko nak amik blog aku sebagai inspirasi ko. Hahaha!

Ini la orang Malaysia, semua nak meniru, pastu claim kita buat sendiri semua2 ni. Hahahaha. Mana pergi otak creative korang tu? Dem! WTF betul la! Haha, nak marah pun, aku jadi tergelak sebab lawak gila, kantoi busuk je. Kalau korang tak caya, aku ada sempat buat screenshot blog mamat yang tiru blog aku tu. Kuikuikui.







Klik gambar2 ni untuk view yang lebih jelas, terang dan nyata!

Kalau masih tak percaya, meh masuk blog dia terus! Hehe.

http://khairulnizan.blogspot.com (Hehe, dia dah tukar balik blog ni, bagus!)

Lawak tak? Cuba la check balik posting aku tu ngan posting dari blog mamat ni, sebijik tak? kalau korang perasan, nama yang posting tu pun nama aku, WTF!