Monday, November 14, 2005

Semalam & Hari Ini

Hari ni beshday akak aku, Happy Beshday Ngah!

Ada rumor yang mengatakan, parking kat office baru nanti kene bayar RM80-RM120, wow! kalau kene bayar, baik naik LRT.

Confirm kot ada kawan aku sorang tu dapat naik jadi consultant nanti, tahniah la! :)

Aku dah bayar RM2500 kat Citibank, supaya hutang aku berkurangan dan aku tak perlu pening kepala lagi fikir pasal bayar hutang. Lagi cepat aku settlekan hutang yang ada lagi bagus.

Tadi ada lecturer member aku call, tanya pasal OpenVPN, aku cuba la gak tolong, tapi lebih baik dia tanya kepada orang yang lebih tau dari tanya aku, aku ni selalu bagi ajaran sesat je. Tapi aku cuba gak la selesaikan dan bagi solution yang baik kepada dia.

Semalam, lepas kelas, balik KL dengan Mak, aku hantar Mak pi INTAN Wilayah Tengah Sebab Mak ada kursus. So, alang2 pi KL, aku hantar la Mak sekali.

Stiker apartment angah, walaupun management buat transparent, Abah still dapat buat duplicate gak, hehe. Management tu ingat abis secure la buat transparent, hehe. Dia ingat tak leh tiru dah kot :P.