Sunday, November 27, 2005

Fair Day

Hari ni aku rasa hari yang fair kat aku, ada nasib baik dan ada nasib malang. Hari ni hari gaji, so gaji masuk dan elaun tak tolak pun, Alhamdulillah. Semua hutang pun dah settle.

Yang aku terasa malangnye, lepas balik keje kul 9am tu, terus balik rumah sebab nak tidur, tengahari ingat nak pergi office balik, untuk berkumpul nak pi rumah CSO, dia buat open house. Sekali, sampai2 rumah je, aku baru teringat, kunci rumah aku kat Abah dan Along pulak takde kat rumah, dem! Aku dah la ngantuk gila. Lepas call sana sini, last2 aku amik keputusan, pi tido kat rumah Angah kejap. Nasib baik kunci rumah Angah aku ada simpan dalam kereta, Alhamdulillah, dapat aku tidur.

Kul 3p.m, aku gerak dari rumah Angah nak ke rumah CSO, sebelum tu aku call Bun, nak pergi sekali dengan dia sebab aku taktau rumah CSO kat mana, so aku pun lalu MRR2, dem! malang sekali lagi, jem gila! pelik betul la. Aku rasa hari ni, ramai yang buat open house last minit, sebab tu banyak kenderaan kat jalan raya, duh! 1 jam lebih kat jalan raya. Sampai2, makan2, pastu balik.

Awek aku balik ipoh dengan mak dan kakak dia, ada family gathering dia kata. Anak kepada kucing aku, 3 ekor dah hantar balik ipoh. Yimi ngan anak dia Baby je tinggal kat KL. So, sebab takde orang nak bagi makan kucing tu, aku diamanahkan suruh bagi makan. Actually, aku takde hal pun. Kesian kat Yimi tu kalau x de siapa nak bagi makan, lapar la dia.

Hmm, semalam, aku pi lowyat ngan Najib and Abang, so sempat singgah sg. wang, akhirnya aku ada gak series Las Vegas complete set DVD, season 1 ngan 2, puas hati aku. Nak beli kat Indon, x de keluar lagi, tu aku nekad, kalau jumpa kat Malaysia, memang aku terus beli, tak fikir panjang dah. Puas hati aku!

Esok aku nak balik Seremban dah, 29hb ni final exam 1st paper. duh! tak study ape pun lagi ni. Aku nak mintak cuti nanti sebab ada paper tu direct. Letih la ulang alik KL.

:)