Wednesday, November 16, 2005

@Hotspot T.Connaught

Hari ni aku layan Hotspot kat Clickers Taman Connaught ngan angah. Saja boring duk rumah. Aku off hari ni. Kat rumah pun takde internet. Live without internet is SUX!

Pagi tadi, aku hantar awek aku pi office dia cam biasa. 1st time aku lalu jalan yang dari Cheras ke Federal Highway tu *macet yang teruk. Macam2 la tekaan aku buat ngan awek aku, kata ada eksiden keta langgar moto la, moto tu mati la, lori langgar keta la, bila sampai je kat tempat kejadian, rupanya, ada satu uncle tu, Volvo dia tayar pancit, duhh! Sebab sebijik keta tu je, macet gila2 punya. Anyway, aku sempat hantar awek aku before 8 a.m, :)

About parking lot at my coming soon new office building, well, aku rasa, kalau kene bayar rm80 pun, bayar je lah kot, tapi camne ek kalau untuk shift staff? diorg datang 2 hari je keje, pastu 2 hari cuti, hurmm, kalau guna card cam touch`n`go takpe la. Well, just wait and see nanti. Terpulangla kat management. Ini aku terfikir sebab, kalau aku shift malam, aku tak boleh naik LRT, sebab takkan nak parking kereta kat LRT car park semalaman sampai siang esok, huhu.

Assignment Struktur Data aku dah ada result, setelah aku bersusah payah buat assignment tu kat Jakarta haritu, akhirnya berbaloi gak aku dengan result dia, sebab aku dapat A untuk assignment, hehehehe. Alhamdulillah, so sekarang, aku kene study lebih sikit la untuk final exam nanti.

*macet = traffic jam

:)