Monday, June 30, 2008

Anniversary 1st Year!

It's been a year now, that we've been a husband and wife, and we got a precious gift ever within that time, Adam Rifqie. I'm very grateful for married to my lovely wife Siti Murni. Susah senang sedih gembira dikongsi bersama.

To my wifey,

Ada kala kita ada berselisih faham, ada kala kita bersedih, namun, semua itu adalah ujian hidup bersama sebagai suami dan isteri. Abang bersyukur kerana memilih ayang sebagai pasangan hidup abang selamanya. Semoga kasih kita takkan luput sampai bila bila. InsyaAllah, abang akan menjaga ayang dan anak kita, menjaga keluarga kita sebaik yang mungkin, selagi abang ada tenaga dan keupayaan yang dikurniakan oleh Allah. I love you so much ayang! Muahh!

Untuk ayang, selamat ulang tahun perkahwinan kita yang pertama. Semoga kehidupan kita akan bahagia, selamat, sejahtera selamanya, amin. InsyaAllah.

ops! terjiwang lak, hehe.


We celebrate our anniversary at home only, since i need to accompany my dad to clean the house that we are gonna move soon. I bought a cake and ordered a dominos pizza for the dinner since i can't bring my baby to the restaurant for a candle light dinner, hehe.



:)