Wednesday, August 15, 2007

Bonus&Album

Bonus
Alhamdulillah, dapat dah bonus setelah 4 bulan tertunda, fuh, lama gila. Walau apa pun, walau sikit mana pun dapat, aku tetap bersyukur atas rezeki yang datang. Daripada tak dapat langsung, atleast ada juga. Terima kasih banyak2 kepada Bos aku En. WSWI dan kepada top2 management, CEO, CSO etc. atas pemberian bonus ni.

Album
Oh, album gambar majlis pernikahan aku dah siap oleh professional photographer yang aku hired haritu. Baru je amik tadi kat dia, dah settle bayar balance payment. So, segala perbelanjaan untuk kahwin aku dah settle semuanya. Sebab album je yang paling last skali nak kene bayar, kira penutup la, hehe. Besh2. Memang puas hati la dengan hasil kerja diorang ni. 5 star aku bagi. Kalau korang berminat, bleh hired diorang gak, bleh tengok hasil kerja mereka di Digital Syndicate. Besh! Thanks to Azam and Dell for being our official photographer and give the besh you have. Memang cun!

Aku akan preview sedikit2 gambar dari lens mereka nanti dalam next post, insyaAllah.

:)