Friday, June 01, 2007

Yesterday&Today

Yesterday

Ohh, aku pergi service kereta (for the first time since i'll be the official owner of that car) dekat DoriDori Autoparts Sdn. Bhd. Lokasi betul2 depan Tesco Ampang (The other side of the road). Bengkel ni sebenarnye kepunyaan Nik, lama dah dia ajak datang, tapi aku x de masa yang sesuai nak pergi sana. Hehe. Dia jual halfcut gak, banyak halfcut ada, kebanyakannya GSR la yang ada sekarang, dia kata nanti nak pi jepun lagi, ambik halfcut kat sana. Huu, ganas2. Siapa2 nak service kereta ke, bleh la try service dekat sana, hasil kerja insyaAllah superb. Nak convert enjin pun boleh. Hehe. (Nik, aku dah promote ni tak dapat pape ke? :P)

Today

Hari ni, lepas sembahyang jumaat, aku cargas balik Seremban. Pergi Columbia Hospital, melawat Pak Uda aku. Dia masuk wad. Ada infection kat kaki katanya. Tapi Alhamdulillah, dah beransur pulih dah. Pak Uda kata, masa awal2 kena dulu, bengkak lagi besar, sekarang dah surut. Lepas tu, aku singgah kat rumah jap. Wow, Abah dah beli TV baru, LCD TV plak tu, 32" Sharp Aquos, dem! Jeles gila aku.


Bilik along pun dah siap renovate, besar jadi bilik tu, macam suite hotel plak. Pastu, V6 Abah pun dah tinted sekarang, dem! jeles lagi sekali. Semua yang aku idamkan lak tu, huuuu. Takpe2, pelan2 kayuh.

p/s: Bonus mana ni? Tensen2! Huuuu!

:P