Thursday, February 15, 2007

Day@Lowyat

Alhamdulillah, company aku menghadiahkan insentif perayaan untuk Chinese New Year tahun ni dengan 0.5 bulan gaji. Well, kiranya 1 month la tu untuk insentif perayaan, 0.5 month Hari Raya AidilFitri dulu + 0.5 month Chinese New Year. Hehe, best tul dia budjet, duit tengah mencungap dalam bank, tetiba ada masuk duit. Esoknya claim plak masuk, memang best lah. Thanks to my company for this incentive.

To all my Chinese friends, Happy Chinese New Year. :)

Oh, tadi pergi berjalan2 ke Lowyat dengan Zain dan Bobci. Saja je kerana Zain nak usha handphone baru sebab handphone dia hilang. Aku bersama D70 skali, pi snap2. Gaya phoyojurnalism. Kwang3! Abis sumer aku snap. Tak kasi can. Huu, lepas ni kalau dah ada backpack, sedap skit nak bawak jalan2 DSLR tu. Tapi seperti biasa, semua photo yang aku amik bersamaan dengan suck! Yep, semua suck! Sebab ape? Sebab aku ni amateur la, bukan professional. Aku beli DSLR pun sebab nak buat hobby, sebab aku tak ada kamera sebelum ni, nak kasi hilang bosan. So, memang korang patut komen kaw-kaw pun. Usha lens kat Lowyat, bleh tahan gak harga masing2. Harga lebih kurang macam kat web je. Kene kumpul duit dulu, mo angkat lens 28-300mm kot, huu!

Tadi aku pergi 7-Eleven, sekali ntah kenapa gatal tangan beli Mastercard Debitcard NexG Ambank tu, rm25 je. Maybe alternative untuk pembelian menggunakan credit card secara online. Secure sikit kalau kene fraud.

:)