Wednesday, August 30, 2006

Sick Of It!

Yes! I'm sick of it! Memula aku malas nak layan. Buat tak tau je. Lantak korang lah. Tapi sejak akhir2 ni, mende ni dah mengacau hidup aku la! Sudah la! Hentikan. Ko dah putus tunang tu dah la. Orang dah x suka, blah je la. Bising2 buat ape. Buat malu diri sendiri je. Buat orang mengata ko je. Takde faedah pun nak kecoh2. Bengang betul aku. Siap ada rancangan khas tu padahal ko baru putus tunang je beb. Orang duk cerai berai pun x de nak buat rancangan mende ni. Bosan betul la. Dari TV, radio, paper, majalah, web sumer duk citer mende sama je. Bosan beb bosannnn! Tolong la! Muka x malu gila siap tulis buku, wahahahaha! Lawak2! Ko nak buka pekong didada ke? Diam2 udah la. Tulis dalam blog je. Tak yah la nak jual buku. Ko sape? Takde keje aku nak beli buku ko, tengok ko nyanyi, bukan sedap pun, blah la!

Kepada Ina, ko senyap boleh tak? bosan tau tak! menyampah aku tengok ko. Asyik muka ko je. Ko sape? Ko boleh berambus! Aku peduli ape kalau orang kesian kat ko ke tak! Muka tak malu gila. Ada ke takat putus tunang kecoh seantero dunia! Boleh mati ke? Blah la!

Kepada Mawi plak, ko pun lebih kurang sama je. Cuma aku rasa ko bagus sebab ko tak de la kecoh macam bekas ko tu. Cuma udah la tu. Ko senyap je la. Hal peribadi pun orang sibuk2 nak tau.

Kepada peminat Ina & Mawi, pi mampus la korang sumer! Keco lebey! Tak untung pun korang duk sibuk amik bau ketiak Mawi ngan Ina tu.