Tuesday, August 22, 2006

Family Fiesta



Hah! Lama tak update. Sebabnya? Aku pergi holiday! yey! Tapi holiday under company event la. Family day company aku. Destinasi? Suria Beach Resort Cherating, Pahang! Huhu! Besh memang besh la, yang tak beshnye, tak dapat TV Plasma! Duh! Haha. Grand prize lucky draw Plasma TV 34". Tapi sumer free, makan pun sedap, memang puas hati la bab makan. Hahaha. Naik 3kg balik, dem!

Enjoy gak la, sebab dah lama aku tak pergi bercuti kat tepi pantai. Sekali dapat pi, rasa seronok gak. Siap lebam tangan aku main tarik tali, haha. Aku duk bilik sekali dengan Bob. Hehe.

Hadiah ape aku dapat? Ermm, Kerusi camping, Thermos dan TV Plasma. Anyway, aku nak ucap tahniah kat komuniti kelab sukan dan sosial company aku sebab berjaya mengadakan satu event yang grand gak la. I really enjoy it. Next year? Tatau lagi boleh pergi ke tak. Hmm.

:)