Saturday, May 19, 2007

Bowling KSSS

Huarghh! Lama x main bowling, last main dengan tunang aku kat Midvalley kot, tak ingat dah. Hehe. Tadi pergi main bowling lagi, sempena Hari Sukan KSS company aku. Kat Midvalley gak. Sepatut start pukul 8.30am, tapi aku pun bangun lambat hari ni, siap2 semua, pukul 10am baru gerak, haha. Midvalley dekat je dengan rumah aku, so x kisah sangat. Sampai2 sana dah start dah game, nasib baru 1st game. Total 3 game.

Hehe, aku belasah je baling, x la hebat mana pun, boleh la. Kul 12pm camtu dah abis 3 game main. Tak tau lah team mana menang, tapi bukan team aku la kot, hahaha. Blasah. Janji main enjoy. Ni la 2nd game aku pergi selepas futsal haritu, ada game lain tapi x dpt pi/malas sebab kerja. Anyway, i'm enjoy with that game today, congratz to my team. DSL buleh! hehe.

:)