Monday, January 08, 2007

Back 2 [Old]Skool

Semalam aku balik Seremban lepas survey barang-barang kat Semua House. Sebabnya, tadi nak kene register dan ambil module untuk semester Januari 2007 OUM. Huu, kejap je cuti belajar ni ek. Well, yang bestnya, aku tak kena bayar pun untuk pendaftaran, sebab nama aku ada dalam senarai penerima PTPTN, lagipun OUM memang ada hutang dengan aku rm901 sebab semester lepas aku dah terlebih bayar. Selamat!


Terasa agak bengang pada ketika ini kerana handphone yang aku dah pakai selama 3 tahun tu akhirnya rosak gak. Sedih betul. Walaupun handphone agak cokia, Nokia 3100 je, Tapi aku sayang la handphone tu, rasa macam nak pakai sampai bila-bila, tapi nak buat macamana, dah tak boleh on. Nasib baik ada handphone backup. Back to old skool! Terpaksa pakai 3310 balik. Thinking of buying new phone? Hmm, the time is not come yet. Banyak perkara yang lagi penting nak kene buat, janji sekarang ni boleh call ngan sms cukup. Sedih.

:(