Wednesday, May 10, 2006

Jakarta Part2 01

Hoho, i`m blogging from Jakarta. Cuaca baik, tapi petang tadi hujan lebat. Aku sampai sini 8hb haritu. Alhamdulillah, semua selamat. Naik cab dari airport, kene tipu gak la aku sikit, tapi x pe lah, niat sedekah walaupun dia tipu aku, bila lagi nak tolong rakyat sini. Flight haritu pun ok, dari KLIA pukul 4.30, sampai jakarta 5.30 p.m (jakarta time), actually 2 jam. Masa kat KLIA, aku boleh lak terserempak dengan CEO aku, dia nak pi Brunei, kui3, kantoi.

Malam ni aku dah start pi office. Tadi pergi KFC ngan Abang, makan KFC (check kombo 1) ngan nasik? kuikuikui, sedap gak la. Actually, aku lapar gila, sebab tengahari tadi tak makan pun. On the way nak pergi office tadi, jalan kaki, kat traffic light depan tu, ada eksiden. Motor langgar motor. Ada juga diorang ni eksiden. Aku ingatkan tak pernah eksiden. Bawak kenderaan macam tak ada undang2. Tapi cedera ringan je tu kot.

Orait, layan Astro 24/7 la kat sini nampaknye, kui3. Nak balik Malaysia! waa, haha, ada 4 minggu lagi aku kat sini, duh!